مطالعات نشان میدهد که بهتر است رژیم غذایی خود را بر اساس گروه خونی خود تنظیم کنیم!

[URL=http://upsara.com/][/URL]

دکتر پیتر دی ادامو،محقق این مطالعه اظهار کرد:مواد غذایی که ما مصرف میکنیم،واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام میدهند و
اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند،مواد غذایی بهتر هضم میشوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.
بر این اساس بعضی از رژیمهای غذایی مفید برای گروههای خونی مختلف در ذیل آورده شده است:


گروه خونی O:

افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین،رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه های زیاد گوشت بدون چربی،مرغ،ماهی،سبزیجات،غلا ت،لوبیا و
فراوردهای لبنی استفاده کنند.این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.


گروه خونی A:


افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر،میوه،سبزی،حبوبات و غلات سبوس دار استفاده کنند.

گروه خونی B:


افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم چرب به همراه سبزیجات،تخم مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت،گندم،عدس،گوجه فرنگی،
بادام زمینی و کنجد دوری کنند.مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.


گروه خونی AB:


این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشتهای دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.